Posle brojnih najava, nagrada i opšte medijske buke koja prati EcoBoost tehnologiju, dolazimo do Ford Focus modela koji na pravi način demonstrira sve prednosti ovog agregata, ekonomičnost i snaga. Nova generacija Ford Focus modela je vrlo zrela i moderna, predstavlja logični evolutivni korak od prethodnika.

TEST

FORD FOCUS

Test Ford Focus Ford Top Srbija
KLIKNI NA OVU SLIKU I VIDI SVE
FOTOGRAFIJE U VISOKOJ REZOLUCIJI!
1
Galerija fotografija (90) - kliknite ispod za uvećanje tačno određene fotografije ili kliknite ovde da vidite celu galeriju u visokoj rezoluciji

Evolucija Ford Focus modela startuje davne 1968. godine sa modelom Ford Escort koji je u šest generacija osvojio svet svoji vrlo uspešnim modelima. Treća generacija Ford Escort modela je naročito bila popularna u Srbiji a proizvodila se od 1980. do 1986. godine, a i svi naredni modeli su nastavili uspešnost ovog modela i predstavljali su praktično samo restilizacije ovog modela. A onda, 1998. godine Ford odlučuje da Escort zameni novim Ford Focus modelom koji će biti znatno veći i atraktivniji od svojih prethodnika u Ford Escort serijalu. Prva generacija Ford Focus modela kreće od 1998. godine i pravi se do 2004. godine, a onda sledi druga generacija koja je donela prepoznatljiv ali dosta ozbiljniji dizajn, dakle Ford Escort nastavlja ubrzano da se razvija. Druga generacija se uspešno prodavala do 2011. godine kada je Ford počeo prodaju treće generacije koja donosi puno izmena.

Treća generacija je simultano startovala i u Americi i u Evropi početkom 2011. godine. Nova generacija Ford Focus modela je bazirana na Kinetik dizajnu.

Novi Ford Focus u Srbiji dolazi sa impresivnom motorizacijom, koja startuje sa 1.6 benzinskim motorom od 85, 105, 125, 150 i 182 konja, kao i dizel agregatima od 1.6 litre od 95, i 115 konja, dok je najjači 2.0 dizelaš sa 140 ili 163 konjske snage. Najjači među njima je 1.6 EcoBoost poslednje generacije koji proizvodi odličnih 182 konjske snage, što je prilika da Ford pokaže sve mogućnosti EcoBoost tehnologije.

EcoBoost motori su turbopunjeni motori sa direktnim ubrizgavanjem, a osnovna svrha motora je da pruže jednak izlaz i konjskih snaga i obrtnog momenta koji daju mnogo veće zapremine. Pored toga, EcoBoost motori bi trebalo da daju do 20% bolju ekonomiju i do 15% manju emisiju štetnih gasova. Sa EcoBoost agregatima Ford želi da pruži tržištu jeftinu, jaku i ekonomičnu motorizaciju za sve svoje buduće modele. Nedavno je Ford predstavio i 1.0 litre EcoBoost motor sa 122 konjske snage, naravno u pitanju je trocilindrični agregat, a Ford najavljuje da će izvući preko 170 konja iz ovog malenog agregata. Ova tehnologija je takođe dobitnik brojnih svetskih priznanja.

Ključne karakteristike
  • Obilje snage iz elastičnog 1.6 Turbo benzinca sa 182 konja
  • Vozna dinamika uporediva sa najboljima u segmentu, ako ne i najbolja
  • Ekonomičnost agregata odlično kombinovana sa sirovom snagom
  • Svemirska stilizacija enterijera ga odvaja od konkurencije po originalnosti
  • Ponuda prostora za putnike i prtljag odlično odmerena, pre svega praktična
  • Atraktivna instrument tabla sa sportski definisanim elementima
  • Napredno rešen bord kompjuter odlične preglednosti
Ispod očekivanja
  • Nekarakteran izgled eksterijera najveća berijera do kupaca
  • Preglednost unazad narušena linijama dizajna vozila
  • Oborena sedišta ne formiraju ravnu površinu

Eksterijer

Opšti utisak

Treća generacija se značajno oslanja na prethodnu generaciju po proporcijama i linijama vozila. No, treća generacija deluje da je urađena potpuno od nule, pa tu svaka sličnost sa prethodnom generacijom i staje. Nesumnjivo je da je izgled novog Ford Focus modela moderna, ali je pomalo bezlična i lako se može zameniti sa izgledom nekog drugog proizvođača, što je koliko dobro toliko i loše. Generalno na prvi pogled ne impresionira, ali je dizajn prijatan i dopadljiv.

Eksterijer napred

Prednji deo nose čudno profilisani farovi koji nemaju dodirne tačke sa ostalim modelima iz Ford game, niti sa prethodnicima, pa je situacija utoliko i čudnija. Masivni branik je vrlo agresivno profilisan naglašavajući ozbiljnost mehanike koja se nalazi iza maske. Može se reći da je sa WRC modela preuzeto par elemenata i sve to upakovano u komercijalno pakovanje. Prednjih kraj je mderan, ali nedefinisan.

Eksterijer bočno

U delu vrata Ford Focus treće generacije dosta podseća na prethodnika, ali su prednji i zadnji deo značajno izmenjeni. Prednji deo bočno gledano deluje italijanski, dok je originalnost zadnjeg dela Ford Focus pokušao da obezbedi sa izuzetno predimenzioniranim, na boku, štop svetlima. Generalno, sve deluje moderno i dobro uklopljeno na boku, ali opet ništa spektakularno nažalost.

Eksterijer pozadi

Zadnji deo vozila deluje vrlo agresivno, lepo uklopljeno i moderno. Originalnost zadnjeg dela je nesporna, pa ćete ga lako prepoznati vozeći se iza njega. Oštre linije na zadnjem delu značajno dodaju na karakteru vozila. Jedina zamerka ide na račun zadnjeg lonca koji izviruje i kvari ukupan pogled na zadnji deo, a pogotovo što lonac posle određenog vremena prelazi u žutu boju pa sve to skupa deluje neuredno.

Bezbednost

Nema govora da bi Ford dozvolio da udarni model dobije slabe ocene po pitanju bezbednosti, naprotiv. Ford Focus odlično prima udarce iz svih pravaca i odlično minimizuje silu koja se prenosi na putnike. U svakom slučaju sa novim Ford Focus modelom možete biti mirni, automobil je vrlo siguran.




Pristupačnost motoru, rezervoaru, šlepovanju, zameni gume

Ispod haube će vas dočekati motor pokriven jeftino izgledajućom plastikom. Točenje tečnosti za stakla je tik pored šipke za oslanjanje haube, pa ćete morati da se namestite pod određenim uglom kada dosipate tečnost za stakla. Dakle, sve je relativno uredno i neinteresantno, svakako pristupačno.

Gorivo se toči sa desnog boka visoko, a sam poklopac rezervoara je uklopljen u dizajn štop svetla ispod koga se nalazi.

Ispod poklopca prtljažnika se nalazi rezervni točak punih dimenzija, uredno upakovan da ne pravi buku prilikom vožnje.

Specifikacija
  • Oblik: Hečbek
  • Dimenzije D/Š/V: 4358x1823-2010x1484 mm
  • Masa: 1507 kg
  • Rezervoar: 55 litara
  • Broj vrata: 5 kom.
  • Broj sedišta: 5 kom.
  • Gepek / prošireni: 363 / 1148 litara
  • Ukupna korisna nosivost: 393 kg
  • Ukupna maksimalna nosivost: 1900 kg
  • Vuča prikolice bez kočnica: 665 kg
  • Vuča prikolice sa kočnicama: 1500 kg

Dimenzije vozila

Spoljne dimenzije
  • Dužina vozila (D1): 4358 mm
  • Visina vozila (D2): 1465 mm
  • Širina vozila sa retrovizorima (D3): 2010 mm
  • Širina vozila bez retrovizora (D4): 1823 mm
  • Razmak osovina (D5): 2649 mm
  • Ramak točkova (D6): 1350 mm
  • Visina od tla (D7): 165 mm
  • Ulazni ugao (D8): 7.35 stepeni
  • Izlazni ugao (D9): 21.65 stepeni
Gepek
  • Širina gepeka (G1): 1040 mm
  • Visina gepeka (G2): 765 mm
  • Dubina gepeka (G3): 755 mm
  • Dubina gepeka proširena (G4): 1510-1760 mm
  • Otvor gepeka (G5): 780 mm
  • Visina utovarnog dela (G6): 715 mm
Prvi red sedišta
  • Širina enterijera napred (A1): 1425 mm
  • Širina oba prednja sedišta (A2): 1215 mm
  • Razmak između prednjih sedišta (A3): 210 mm
  • Širina pojedinačnog prednjeg sedišta (A4): 510 mm
  • Dužina sedalnog dela prednjih sedišta (A5): 520 mm
  • Visina naslona prednjih sedišta (A6): 885-925 mm
  • Visina od sedišta do krova prednjih sedišta (A7): 930-1010 mm
  • Visina od vrha prednjeg sedišta do patosa (A8): 305-325 mm
  • Dužina od vrha prednjeg sedišta do kočnice (A9): 295-570 mm
  • Dužina od zgloba sedišta do vrha volana (A10): 380-710 mm
  • Dužina od vrha volana do šoferšajbne (A11): 625 mm
  • Visina od vrha volana do patosa (A12): 825-860 mm
  • Prečnik obruča volana (A13): 375 mm
Drugi red sedišta
  • Širina enterijera drugi red sedišta (B1): 1350 mm
  • Širina oba sedišta u drugom redu (B2): 1305 mm
  • Dužina sedalnog dela drugog reda sedišta (B3): 480 mm
  • Visina naslona drugog reda sedišta (B4): 650-800 mm
  • Visina od drugog reda sedišta do krova (B5): 930 mm
  • Visina od vrha sedišta drugog reda do patosa (B6): 370 mm
  • Dužina od vrha drugog reda sedišta do prednjeg (B7): 85-335 mm
  • Dužina od zgloba drugog do zgloba prvog sedišta (B8): 770-960 mm

Enterijer

Pristup kabini

Zakošenost ulaza na prednja sedišta može nekima smetati, a što se tiče kolena tu nema problema iako kontrolna tabla značajno viri iz boka vozila jer je dosta visoko postavljena.

Prostor za putnike, sedišta

Prednja klupa je u stanju da primi lako najgabaritnije putnike. Ruke se lepo oslanjaju na vrata i centralnu konzolu, ali je na vratima oslonac nešto niži što nije idealna situacija.

Sedišta su udobna i široka, a odgovaraju i krupnijim osobama. Eliminišu dosta vibracija od karoserije. Lumbalna podrška je dobra, pa će i duge relacije biti lake po vozača, a bogami i putnike.

Sedišta su dobro profilisana, udobna i kvalitetno urađena. Samim materijali su očekivanog kvaliteta i tu nema nikakvih problema.

Čak iako se napred smesti dvometraš, opet pozadi ima prostora za noge. Dve osobe će vrlo komotno stati pozadi. Po visini osobe do 185cm staju pozadi bez ikakvih problema.

Kvalitet materijala na zadnjim sedištima je identična prednjim, sa manje profilisanosti. Pojasevi jesu ubačeni u nivo sedišta, ali opet vire i mogu praviti problem.

Preglednost, retrovizori, prozori, brisači

Brisači su moderni, unakrsno postavljeni. Kada ne rade oni se sklapaju van vidokruga vozača, a kada rade onda se ne spuštaju u potpunosti do kraja već brišu šoferšajbnu, tek kada završe sa brisanjem oni se diskretno povlače ispod pogleda vozača.

Prednji stub je pod velikom kosinom i zatvara dosta kritičnog pogleda unapred, što je opasno u nekim situacijama. Ispred vas je duboka kontrolna tabla i sem tih stubova preglednost je dobra.

Retrovizori spoljni su veliki i izuzetno pregledni i možemo samo dati perfektnu ocenu što se tiče njih.

Pogled kroz zadnju šoferšajbnu ima dosta prepreka i preporučujemo da ugradite parking senzore, ali smatramo da je izvučen maksimum preglednosti obzirom na velika štop svetla pozadi.

Pogled kroz bočno staklo pozadi je ohrabrujuće, preglednost ka zadnjem boku vozila je dobra.

Materijali i završna obrada

Kontrolna tabla je u gornjem delu, a nastavak u plastici koja je prijatna i na oko i na dodir. U enterijeru se nalazi zaista veliki broj različitih vrsta, paterna i boja plastika i to je sve lepo uklopljeno. Gumirana plastika se nastavlja sa vrhova kontrolne table na vrhove vrata, a od sredine vrata nadole se nalazi obična perforirana plastika dobrog kvaliteta. Centralna konzola je napravljena od vrlo kvalitetne crne plastike, a potom prelazi u emajlirani deo i sve to deluje dobro i kvalitetno uklopljeno. Svi tasteri su prijatni na dodir i kvalitni. Ford nas je iznenadio kvalitetom i izborom materijala u kabini, očigledno je da su dosta vremena proveli na uređenju enterijera i ukupan utisak na putnike je vrlo pozitivan - gađali su na notu luksuza i u tome su i uspeli. Centralna konzola u nastavku između sedišta je od obične perforirane plastike i sam naslon za ruku je od kože.

Volan, menjač, ručna kočnica

Ford Focus ima jedan od bolje rešenih volana koje smo probali. Pozicija volana je dobra, a ima i četiri paoka. Sve kontrole koje se nalaze oko volana ne smetaju. Obruč volana je kožni, debeo, lepo profilisan i sportski orijentisan. Servo pojačanje je odlično, ne umara ni u kojim uslovima. Automobil i na minimalnu komandu možete menjati naglo pravac. Dakle, volan pruža direktnu kontrolu i vraća sa puta dovoljno informacija da biste uživali u vožnji. Centralni deo volana je od gumirane plastike. Na boku volana se nalaze kontrole bord kompjutera i multimedije, a na donjem delu u interesantno profilisanim tasterima se nalaze kontrole tempomata i telefona. Ovo je vrlo neobično rešenje ali vrlo ergonomski postavljeno i vrlo se brzo i lako uče komande.

Menjač je brz i precizan, srednjih hodova. Pozicioniranos menjača je odlična i sama ručica je prijatna na dodir. Nismo imali nikakvih problema sa menjačem i možemo samo oceniti pozitivno iskustvo sa njim. Ručna kočnica se nalazi pored menjača i izuzetno je velika, obložena gumom i metalom, Ručna kočnica idealno se uklapa u ceo prostor.

Instrument tabla i komande

Ovaj model ima klasično rešenje koje kombinuje analogne pokazivače za broj obrtaja motora, brzinu, gorivo i temperaturu vode - a plava boja sugeriše da je u pitanju EcoBoost motor. Sve je vrlo jednostavno, pregledno i sportski nastrojeno, sve je pregledno u svim uslovima. Ekran bord kompjutera je vrlo pregledan i grafički napredno izveden, pre svega vrlo informativan i na pravoj poziciji da ne morate da sklanjate pogled sa puta predugo.

Na vozačevim vratima se nalaze tasteri za kontrolu prozora i retrovizora, dok se levo od volana nalazi taster za kontrolu svetala.

Automobil se pali pritikom na taster, a dovoljno je da je ključ u kabini da bi se startovanje izvršilo.

Klimatizacija

Kontrola klima uređaja je intuitivna, na ekranu se prikazuju vrlo kontrastni podaci tako da je vidljivost i upotrebljivost dobra. Čak i na ekranu multimedije imate dodatni ispis svega što menjate na klima uređaju što je praktičan dodatak. Protok vazduha je odličan, a tome dosta doprinose veliki izvodi na prednjoj strani kontrolne table. Pohvaljujemo taster MAX A/C koji vam dozvoljavate da podignete rad klime na maksimum jednim pritiskom tastera što je vrlo praktično kada ulazite u automobil koji je ceo dan stajao na suncu.

Multimedija

Kontrole mutlimedije su simetrične, dobro organizovane. Vrlo lako birate mod rada i podešavanje svih detalja, ali se najveći deo kontrole može vršiti i preko volana. Zvuk je pomalo tanak ali dobar i kvalitetan.

Ekran multimedije nije veliki i postavljen je u sam vrh, ali je zato vrlo dobro organizovan i kontrastan tako da se izuzetno dobro vidi u svim situacijama.

Prostor za odlaganje

Pregrada ispred suvozača je duboka, ali plitka. Pregrada je osvetljena i hlađena.

Iza menjača se nalaze dve pozicije za limenke, a jedna može biti iskorišćena za pepeljaru. Ispred se nalazi upaljač i mala ostava za mobilni telefon. Centralna konzola ima pregradu malih dimenzija kojoj se pristupa podizanjem poklopca.

Ispred ekrana multimedije ima mesta da se stavi poneka sitnica, ali će to vrlo lako skliznuti odatle tokom vožnje, a takođe će i smetati vidljivosti ekrana.

U vrata staje flaša od 1.5L vode bez ikakvih problema, vrlo duboka pregrada.

Kada oborite naslon za ruke pozadi, tu imate mesta za dve limenke.

U zadnji deo prednjh sedišta možete staviti časopise.

Na zadnjim sedištima ima jedna mala pregrada u dnu sedišta i to je sve pozadi.

Gepek

Otvaranje gepeka je na električni taster, ali ćete morati malo i da se pomučite da podignete vrata gepaka nagore.

Prostor neproširenog gepeka je kvadratnog oblika, vrlo pravilnog i praktičnog tako da koristi prostor u gepeku do krajnjih granica. Materijali u gepeku su kvalitetni i sve do deluje dosta dobro finiširano.

Uklanjanjem poklopca gepeka dobijate dodatnu visinu i kapacitet gepeka.

Sedišta se obaraju u odnosu 60:40, pa možete oboriti manje sedište da biste dobili prostora za dugačke predmete, a ostali će stati u gabaritni gepek.

Obaranje oba sedišta značajno proširuje upotrebni prostor, međutim sedišta se ne obaraju u potpuno ravnu površinu pa je i upotrebljivost time značajno smanjena.

Treba pohvaliti izbor materijala za gepek, kao i vrlo jednostavnu i kvalitetnu završnu obradu.

Specifikacija

Oprema: Titanium

  • 6 zvučnika
  • ABS
  • Aluminijumske felne 16"
  • Automatsko podešavanje visine farova
  • Automatsko zatamnjenje spoljnih retrovizora
  • Bluetooth priprema za telefon
  • Bočni vazdušni jastuk napred
  • Bord kompjuter
  • CD/MP3 radio prijemnik
  • Centralno otključavanje/zaključavanje
  • Daljinsko otključavanje/zaključavanje
  • Deljiva zadnja klupa 60/40
  • Držači čaše/flaše nazad
  • Dvoprostorna klimatizacija
  • ESP
  • Električni podizači prednjih stakala
  • Električni podizači zadnjih stakala
  • Električno pomeranje retrovizora
  • Grejanje stakla spoljnih retrovizora
  • Imobilajzer
  • Kožna ručica menjača
  • Kožni volan
  • Kolor konzolni ekran
  • Kontrola brzine penjanja/spuštanja
  • Kontrolni tasteri na volanu
  • Naslon za ruku napred
  • Naslon za ruku nazad
  • Nosač na krovu
  • Podešavanje suvozačevog sedišta po visini
  • Podešavanje vozačevog sedišta po visini
  • Praćenje pritiska u pneumaticima
  • Prednja svetla za maglu
  • Prednji nasloni za glavu
  • Retrovizori u boji vozila
  • Ručice u boji vozila
  • Senzor za kišu
  • Senzor za svetla
  • Sportska sedišta
  • Tempomat
  • Tonirana stakla
  • USB interfejs
  • Upravljač podesiv po visini i dubini
  • Vazdušni jastuk za suvozača
  • Vazdušni jastuk za vozača
  • Zadnja LED svetla
  • Zadnja svetla za maglu
  • Zadnji krovni spojler
  • Zadnji nasloni za glavu
  • Zavesasti vazdušni jastuk za glavu

Vožnja

Performanse

Nemoguće je bilo rekreirati fabrički podatak od 7.9 sekundi do 100km/h, ali smo 8.76 sekundi postigli bez veće muke. Ovako ozbiljne performanse iz 1.6 litre benzinca su za svaku pohvalu. Na strani naglog kočenja Ford Focus prebacuje 3.7 metara od optimalnih 40 metara, ali deluje da bi u idealnim uslovima mogao da dostigne magičnih 40 metara zaustavnog puta. Buka u kabini je na prijatno niskom nivou, a sam motor doprinosi vrlo skromno ukupnoj buci u kabini. Do 80km/h automobil je vrlo tih, dok je na 120km/h za decibel ispod optimalnog nivoa što dovoljno govori o tome da ovaj automobil možete voziti bez problema na duže relacije bez stresa od buke koju automobil proizvodi. Ukupan utisak je još povoljniji nego što to grafikoni govore. Potrošnja goriva je za 1-2 litre jača nego što to fabrika propisuje, ali je pohvalno što pri 120km/h sa klimom automobil neće prebaciti 7 litara potrošnje pa je pogodan i za duže ekonomične relacije.

Ubrzanje / kočenje vreme
Ubrzanje / kočenje distanca
Buka vozila
Potrošnja goriva u realnim uslovima
Potrošnja goriva pri konstantnim brzinama
Po gradu

Servo volan je lagan i prilagođen gradskoj vožnji, a čim krenete postaje vrlo lagan. Zvuk motora je gotovo sportski i dozvoljava da i u gradu podižete adrenalin sebi i putnicima, zapravo zvuči kao motor od 2-2.5L zapremine motor. Gas vrlo brzo reaguje, bez obzira što je u pitanju turbo motor. Automobil vrlo snažno reaguje na brze korekcije volanom. Nemate utisak da vozite preveliki automobil sa koji će vam praviti probleme u gradu, izuzev parkiranja koji u ovom modelu bez parking senzora može biti mala noćna mora. U gradskim uslovima 1.6 litarski motor ne pati od turbo rupe i ne cima putnike čak ni pri oštrijoj vožnji, već snagu razvija linearno i vrlo prijatno. Vešanje je mekano i dobro upija najveći deo neravnina, a sama upravljivost je izuzetna.

Po putu

Na otvorenom putu automobil lako drži pravac bez korekcija, a ako i treba da korigujete pravac to možete uraditi vrhovima prstiju zbog jakog serva. Volan je vrlo direktan i karoserija na nagle komande reaguje gotovo trenutno. Drugom brzinom možete da izvučete do 100km/h. Ford EcoBoost motor izuzetno veselo vuče na svim obrtajima i brzinama, dakle ne gubi snagu ni kada pređete 100km/h već nastavlja istom silinom sa daljim ubrzavanjem - a maksimalna brzina od preko 220km/h dovoljno govori u prilog koliko daha ima ovaj motor. Čak iako u šestoj brzini na 100km/h stisnete pun gas automobil opet veselo gura napred i sa niskih obrtaja bez ikakvih napora, dakle ne oseća se slabost motora zbog male kubikaže. Maksimalnu snagu automobil razvija od 4000-7000 obrtaja kada turbina daje svoj maksimum. Automobil se ponaša vrlo upravljivo i stabilno, zasigurno da je Ford Focus u segmentu upravljivosti i uživanja u vožnji u vrhu svog segmenta bez ikakvih problema. Dopada nam se što je Ford ovim modelom dobio odličnu udobnost, a pritom je automobil tako balansiran i trimovan da se ponaša na putu kao rasni sportski automobil koji vam uliva sigurnost i daje mogućnost da vozite izuzetno brzo. Pokušavali smo i na vlažnoj podlozi da izbacimo automobil iz putanje, ali se on vrlo lako borio sa svim zadacima. Kontrola stabilnosti se meša samo u krajnjim granicama, a ukoliko budete naglo startovali može da se desi da prenese u kabinu nepoželjne vibracije. Utisak u vožnji kako na otvorenom putu, tako i u na vijugavim magistralnim putevima daje vam spektakularan povratni osećaj - ovaj automobil se drži na putu i ima dinamiku vožnje na kojoj bi joj pozavideli mnogo skuplji modeli i većina konkurenata i u tom segmentu Ford Focus nema koga da se boji.

Specifikacija
  • Gorivo: Benzin
  • Zapremina: 1596 ccm
  • Vrsta: Redni, 4 cilindra / 16 ventila
  • Snaga: 182ks/134KW @ 5700 obrtaja
  • Obrtni moment: 240Nm @ 1600-5000 obrtaja
  • Sagorevanje: Četvorotaktno
  • Pogon: Prednji točkovi
  • Vrsta menjača: Manuelni
  • Stepeni prenosa: 6 brzina
  • Potrošnja (put,miks,grad): 5.0/6.0/7.7 lit.
  • Emislija CO2: 139 gr/km
  • Izduvni gasovi: EURO5
  • Maksimalna brzina: 222 km/h
  • Ubrzanje 0-100km/h: 7.9 sekundi
  • Prečnik zaokreta: 11m

Troškovi

Cena

Testirani 1.6 EcoBoost benzinac možete kupiti samo uz najskuplji paket opreme Titanium, a njegova cena iznosi 19.390€ u najvišem Titanium paketu opreme i sa najsnažnijim 1.6 benzincem od 182 konjske snage. Od njega je skuplji samo 2.0 TDCi agregat praktično u svim izvedbama. Cenovno je na istom nivou kao i Opel Astra sa 1.6 Turbo motorom od 180 konja, koji mu je direktni konkurent.

Registracija i osiguranje

EcoBoost tehonologija dozvoljava puno izlazne snage, a opet za registraciju nećete dati godišnje više od 28.000 dinara što je dobra ušteda. Sa druge strane, zbog cene vozila, kasko će u prvoj godini biti oko 950€ što nije zanemarljiv iznos.

moto.rs
 
KOMENTARI POSETILACA
anonimus
A lonac zarđao.....
46
Odlican motor sa izuzetno niskom potrosnjom .Konkurent Astra gtc od 180 konja trosi mnogo vise.
@anonimus
Koliko vidim lonac je od prohromskog lima i ne moze da korodira.Pozutelo od temerature (nadam se).
FocusEcoboost
Pozutelo od temperature. Nije to ko kod starih modela.
anonimus
Da li bi ste mogli uskoro da na testu imate novi KIA Ceed, recimo 1.6 GDI ?
Mikalački R.
Iz priloženih fotografija i komentara stručnih lica posle test vožnje :Odličan
- kliknite na ime osobe da odgovorite na njegov komentar
- postavite tekstualne komentare, dok će linkovi biti isto kao tekst
- nemojte koristiti pogrdne reči ili napadati druge