Najmanji Nissan je nekako uvek bio zapostavljen u celoj Nissan gami, ali se to vrlo brzo menja. Restilizacija Nissan Micra sada deluje vrlo atraktivno i moderno, produžavajući životni vek postojećem modelu još koju godinu. Kvalitet i nizak nivo stresa koji sam vozač doživljava su svakako najveći argumenti, a i mogućnost da preveze 4 dvometraša mu takođe ističu njegovu praktičnu stranu.

TEST

NISSAN MICRA

Test Nissan Micra Srbija Izbor Nissan
KLIKNI NA OVU SLIKU I VIDI SVE
FOTOGRAFIJE U VISOKOJ REZOLUCIJI!
1
Galerija fotografija (83) - kliknite ispod za uvećanje tačno određene fotografije ili kliknite ovde da vidite celu galeriju u visokoj rezoluciji

Kompaktni gradski Nissan startovao je svojom prvom generacijom 1982. godine i bio aktuelan do 1992. godine, potom dolazi druga generacija koja je proizvođena čak do 2003. godine, ali je 2002. stigao vrlo ekstravagantni naslednik koji je proizvođen do 2010. godine. Potom 2010. godine stiže četvrta generacija vozila koja je do 2013. godine bila u proizvodnji, a onda ju je nasledio restilizovani model Nissan Micra koji je ovde predstavljen na testu.

Noviteti na restilizovanom modelu obuhvataju novi izgled prednjeg i zadnjeg dela vozila, a ostali detalji su uglavnom vizuelna poboljšanja. Automobil je prvi put predstavljen u Frankfurtu 2013. godine na sajmu automobila.

U Srbiji se Nissan Micra prodaje u četiri nivoa opreme: Visia, Ascenta, Look, Tekna i Tekna Premium, sa oko 500€ razlike medju opremama, tako da je najskuplji model u prodaji procenjen na 14.700€. Nissan Micra se svakako izdvaja svojim kvalitetom i kompaktnim dimenzijama, u koje ipak može stati četiri osobe bez problema.

Ključne karakteristike
  • Atraktivna restilizacija i vizuelno daleko agresivniji izgled od prethodnika
  • Vrlo tih i elastičan motor u nižim obrtajima, idealan za grad
  • Karoserija velike krutosti daje utisak kao da je automobil izrađen iz jednog dela
  • Nešto luksuzniji osećaj nego što se očekuje u ovom segmentu vozila
  • Ekonomični agregat na brzinama do 80km/h prikazuje nisku potrošnju
  • Vešanje udobno podešeno, odlično upija najveći deo neravnina
  • Kvalitetan audio sistem odlično ispunjava kabinu toplim i snažnim zvukom
  • Vrlo malo stresa i energije potrebno za vožnju u gradskim uslovima
  • Preglednost na visokom nivou i velika lakoća manevrisanja i parkiranja
  • Gepek praktičnih dimenzija i dobre proširivosti za ovaj segment vozila
Ispod očekivanja
  • Katastrofalno spora reakcija na komande klima uređaja
  • Neergonomsko i neintuitivno podešavanje klima uređaja
  • Buka na brzinama preko 80km/h naglo počinje da skače
  • Prag gepeka nepokriven plastikom, dovešće do grebanja istog
  • Oslanjanje ruku vozača neergonomski izvedeno
  • Težak volan kada automobil miruje
  • Plitke pregrade za flašice opasne za podletanje pod papučice vozaču
  • Nešto nesigurniji pri naglom kočenju i veći zaustavni put

Eksterijer

Opšti utisak

Restilizacija Nissan Micra je u potpunosti utegla bore starog modela. Iako je baziran na već postojećem modelu, deluje vrlo atraktivno restilizovan i daleko primamljivije od svog prethodnika.

Eksterijer napred

Prednji deo je totalno promenjen, od sterilnog i neinteresantnog prednjeg dela vozila dolazimo na vrlo agresivan i atraktivan dizajn. Usisnici vazduha su veliki, ima dosta hromiranih detalja i svetlosne grupe su pomerene u same ivice, a čak su i maglenke dobile vrlo dobru stilizaciju.

Eksterijer bočno

Bok vozila je vrlo poznat od prethodnog modela, ali je prednji i zadnji kraj očigledno drugačiji. Automobil ima i vrlo izražen zadnji spojler.

Eksterijer pozadi

Zadnji deo je vrlo futuristični definisan, svetlosne grupe pokrivaju same ivice vozila, pa automobil deluje atraktivnije dosta nego prethodnik. Zadnje staklo je prošireno do krajnjih ivica i sve deluje vrlo uredno rešeno.

Bezbednost

Prethodna generacija Nissan Micra modela je imala 4 zvezdice na EuroNCAP testu, a verovatno je da ovaj model ima punih 5 zvezdica obzirom da je restilizovana verzija. Na krovu vozila se nalaze i dodatna zakrivljenja koja čine karoseriju dodatno krućom. No, treba sačekati i zvanični test za prave rezultate.

Pristupačnost motoru, rezervoaru, šlepovanju, zameni gume

Iako je prednji deo mali, pristup motoru je relativno dobar, sve deluje precizno i dobro izvedeno.

Gorivo se toči na levom boku, nešto niže, sve je dobro označeno.

U gepeku se nalazi točak malih dimenzija i alat uredno upakovan. Tu definitivno može stati i točak punih dimenzija, kao i boca za plinski uređaj.

Specifikacija
  • Oblik: Hečbek
  • Dimenzije D/Š/V: 3780x1675-1685x1525 mm
  • Razmak osovina: 2450 mm
  • Masa: 910 kg
  • Rezervoar: 41 litara
  • Broj vrata: 5 kom.
  • Broj sedišta: 5 kom.
  • Gepek / prošireni: 265 / 605 litara
  • Ukupna korisna nosivost: 515 kg
  • Ukupna maksimalna nosivost: 1425 kg
  • Maksimalna nosivost krova: 50 kg

Dimenzije vozila

Spoljne dimenzije
  • Dužina vozila (D1): 3780 mm
  • Visina vozila (D2): 1525 mm
  • Širina vozila sa retrovizorima (D3): 1820 mm
  • Širina vozila bez retrovizora (D4): 1660 mm
  • Razmak osovina (D5): 2450 mm
  • Ramak točkova (D6): 1280 mm
  • Visina od tla (D7): 170 mm
  • Ulazni ugao (D8): 10.43 stepeni
  • Izlazni ugao (D9): 26.35 stepeni
Gepek
  • Širina gepeka (G1): 1000 mm
  • Visina gepeka (G2): 910 mm
  • Dubina gepeka (G3): 500 mm
  • Dubina gepeka proširena (G4): 1240-1475 mm
  • Otvor gepeka (G5): 790 mm
  • Visina utovarnog dela (G6): 690 mm
Prvi red sedišta
  • Širina enterijera napred (A1): 1335 mm
  • Širina oba prednja sedišta (A2): 1205 mm
  • Razmak između prednjih sedišta (A3): 155 mm
  • Širina pojedinačnog prednjeg sedišta (A4): 500 mm
  • Dužina sedalnog dela prednjih sedišta (A5): 495 mm
  • Visina naslona prednjih sedišta (A6): 800-860 mm
  • Visina od sedišta do krova prednjih sedišta (A7): 955-990 mm
  • Visina od vrha prednjeg sedišta do patosa (A8): 315-340 mm
  • Dužina od vrha prednjeg sedišta do kočnice (A9): 300-545 mm
  • Dužina od zgloba sedišta do vrha volana (A10): 400 mm
  • Dužina od vrha volana do šoferšajbne (A11): 500-525 mm
  • Visina od vrha volana do patosa (A12): 835-865 mm
  • Prečnik obruča volana (A13): 375 mm
Drugi red sedišta
  • Širina enterijera drugi red sedišta (B1): 1290 mm
  • Širina oba sedišta u drugom redu (B2): 1235 mm
  • Dužina sedalnog dela drugog reda sedišta (B3): 485 mm
  • Visina naslona drugog reda sedišta (B4): 625-760 mm
  • Visina od drugog reda sedišta do krova (B5): 930 mm
  • Visina od vrha sedišta drugog reda do patosa (B6): 360 mm
  • Dužina od vrha drugog reda sedišta do prednjeg (B7): 150-400 mm
  • Dužina od zgloba drugog do zgloba prvog sedišta (B8): 795-1200 mm

Enterijer

Pristup kabini

Vrata na novoj generaciji Nissan Micra su veća nego kod prethodnika. Prednja vrata su velika, a i staklene površine su velike. Brava je dobro pozicionirana, široka i traži minimum energije za otvaranje. Vrata se otvaraju pod uglom od oko 80 stepeni. Zvuk zatvaranja je tih i precizan. Vrata nisu teška ni za otvaranje ni za zatvaranje. Otvor ka prednjoj klupi je povećan do svog maksimuma, što drastično povećava lakoću pristupa. Nema problema ni sa glavom ni sa kolenima prilikom pristupanja kabini vozila. Sam stub volana je takođe tanak i u nivou sa instrument tablom, tako da ni on neće smetati. Očigledno da je ovaj najmanji Nissan svoj najbitniji zadatak savladao odlično. Ovo dozvoljava i dvometrašima da bez ikakvog problema uđu na prednja sedišta.

Ka zadnjoj klupi su obezbeđena velika vrata, a otvaraju se pod uglom od takođe 80 stepeni, a čak iako su otvorena i prednja i zadnja vrata, napred opet lako može da se uđe u vozilo. Zvuk zatvaranja je nešto plići nego napred. Sam otvor je sužen u gornjem delu, ali je proširen u ramenom delu gde je i najbitnije tako da i pozadi mogu dvometraši ulaziti bez ozbiljnijeg kačenja ivice okvira vrata. Prilikom ulaska neće biti problema većih ni sa stopalima. Otvaranje iznutra je takođe olakšan.

Prostor za putnike, sedišta

Na prednjim sedištima ima dovoljno prostora za stopala. Vozaču su papučice vrlo dobro raspoređene, tako da i osobe sa većim brojem cipela neće imati problema da voze ovaj automobil. Noge se vrlo udobno oslanjaju na centralnu konzolu i vrata. Kolena neće kačiti centralnu konzolu što je vrlo bitan detalj za krupnije osobe. Da su bravu podigni višlje, sedište vozača bi moglo više da se povuče unapred i time bi se dobilo još mesta pozadi a vozač bi i dalje mogao bez problema da upravlja vozilom. Ruke se oslanjaju na različitoj visini, na levoj strani je dosta nisko, a na centralnom delu visoko tako da vam ruke stoje vrlo nepravilnom položaju. Na vratima je plastika tvrda pa to nije udobno, a desno iako imate udoban naslon on je vrlo uzak pa vam ruka klizi i oslanjanje nije dobro. Prostor za ramena je dobar, a što se tiče visine napred mogu da sede i dvometraši bez problema. Sam krov vozila je upupčen tu gde ide glava, a na delovima koji ne smetaju glavi je postavljeno ojačanje i tako se dobio idealan odnos krutoće karoseriji i prostora za glave putnika.

Materijali na sedištima su nižeg kvaliteta, ali deluju vrlo robusno i trajno. Samo sedište je napravljeno od nešto tvrđih i kvalitetnijih sunđera. Sedalni deo je širok i prijatan, a sama lumbalna podrška je dosta dobra. Odmorište za glavu je udobno i tu nema problema. Vozač može podešavati sedište i po visini.

Ukoliko na prednja sedišta stavite dvometraša, i pozadi ćete moći da smestite takođe dvometraša što je je fantastičan uspeh Nissanovih inženjera koji su u Nissan Micra zaista uspeli da uglave komforno četiri putnika za putovanje na kraćim relacijama. Prostor za stopala je dosta dobar, šine prednjih sedišta ne smetaju. Ima dovoljno prostora i za noge, koje se udobno oslanjaju na vrata. Sedalni deo je ravan, a bio bi udobniji da je malo zakošen. Lumbalna podrška je dosta dobra. Naslon za glavu se ne diže do kraja, pa iako pozadi može stati osoba visine 2 metra sam naslon za glavu je niži što nije bezbedno a pomalno i neudobno. Iako je automobil mali spolja, unutra je putnicima omogućeno dovoljno prostora.

Kvalitet materijala je isti kao i na prednjim sedištima, a sami pojasevi bi bili praktičniji da su uvučeni u sama sedišta, tako da ne morate da sedite preko njih što je neudobno.

Preglednost, retrovizori, prozori, brisači

Linije stakala su dosta nisko u odnosu na poziciju vozača, tako da možete videti dosta blizu asfalt automobila. Obzirom da je dosta uzak automobil onda možete i na desnom delu vozila videti dosta blizu vozilu. Hauba se dobro vidi iz kabine, pa je i procena gde se ona završava tačna. Donja linija šoferšajbne je vrlo nisko postavljena i vrlo je velika, pa daje odličnu preglednost unapred. Prednji stub na strani vozača zaklanja veći ugao, ali ne i na strani suvozača gde je vrlo tanak, sve zbog samog ugla pod kojim vozač gleda ta dva prednja stuba. Velike staklene površine u potpunosti eliminišu osećaj klaustrofobije koji manji automobili neretko imaju. Srednji stub ne smeta vozaču, čak i kada je sedište skroz pomereno unazad.

Spoljni retrovizori su dosta veliki, tako da se u njima vidi dosta boka vozila. Nemaju zakrivljenje na svojim krajevima da bi se pokrio mrtav ugao, što bi na gradskom vozilu svakako bio veliki plus. Obzirom da je auto vrlo pregledan, lako ćete se okrenuti i videti šta se dešava oko vozila.

Unutrašnji retrovizor na blokira pogled ka semaforu, a pogled kroz njega je odličan ali pod uslovom da nema osoba na zadnjem delu.

Pogled kroz zadnje staklo vam jasno prikazuje i gde se nalazi brisač koji je vrlo blizu krajnje linije zadnjeg dela vozila, tako da će parkiranje unazad biti dosta lak posao jer je staklo dosta nisko i pravougaonog oblika.

Bočno kroz zadnje staklo je takođe dosta dobro, jedino zadnji stub nijansu blokira pogled ka samoj ivici vozila ali ne prekomerno.

Materijali i završna obrada

Na gornjem delu kontrolne table se nalazi nešto kvalitetnija plastika prijatna na dodir i lepo profilisana. Ceo enterijer automobila je od iste plastike, pa imate utisak dobre uklopljenosti elementa u enterijeru vozila. Centralna konzola je od lakirane crne plastike što deluje vrlo kvalitetno i uokvirena je bronzano-metaliziranom plastikom. Na vratima je vrlo tanka plastika, ali kvalitetna na dodir, potom ide deo koji je postavljen u tekstil, a ostatak je napravljen od tvrde plastike. Na patosu je materijal srednjeg kvaliteta, na plafonu nešto lošiji. Patosnice su masivne i kvalitetne.

Volan, menjač, ručna kočnica

Obruč volana je vrlo masivan, trodimenzionalno dizajniran. Izbor materijala na volanu je dosta dobar za ovaj segment vozila, sve deluje kvalitetno. Na levoj strani se nalazi kontrola multimedije i telefona, dok se desno nalazi tempomat i limiter. Sami tasteri su pomalo čudni i ergonomski nedovršeni, ali svakako rade svoj posao dobro. Volan se podešava samo po dubini, ali ne i po visini što je za ovako mali automobil svakako vrlo bitno da ima, a nema ga. Volan dobro leži u ruci, sam obruč je nijansu tanji nego što je idealno. Volan je teži kada automobil miruje, ali čim se krene postaje vrlo snažan i upravljanje neće zamarati vozača. Povratne informacije od volana su vrlo dobre, vozač dobro oseća šta se dešava ispod vozila.

Menjač je prijatan na dodir, vrlo precizan i kratkih hodova, omogućava dosta brzu promenu brzina bez greške. Ručna kočnica je klasična, dobro radi svoj posao.

Instrument tabla i komande

Tokom dana na kontrolnoj tabli nema osvetljenja tako da je preglednost nekada manje kontrastna nego što bi voleli. Noću pozadinsko svetlo pravi vrlo kontrastan prikaz i sve deluje vrlo pregledno. Instrument tablom dominira brzinomer, levo je i obrtomer, a pored signalnih lampica kojih ima zaista puno tu je stavljen i minimalni bord kompjuter. Suvozač dobro vidi sve na instrument tabli.

Otključavanje i zaključavanje vrata je vrlo bučno, pogotovo ako se radi iz kabine. Tu se nalaze i podizači stakala, a vozačev je automatski. Levo od volana se nalazi taster za isključivanje elektronske kontrole stabilnosti, podešavanje visine farova i retrovizora.

Ključ je najjednostavniji mogući kako po bravi tako i po njegovoj konstrukciji, ali radi posao.

Klimatizacija

Kontrole klime su katastrofalno loše urađene, treba vam dosta vremena da se naviknete, dosta su nisko i nema šanse da zapamtite gde se šta nalazi. Zaista je frustrirajuće koristiti ove komande. Temperaturu vidite kada direktno gledate u ekran, ali sa pozicije vozala već gornji deo temperature bude sakriven. Pored loših komandi, samo funkcionisanje klime je dosta loše u hladnim uslovima. Prvo treba puno vremena da se zagreje, potom kada se zagreje stalno traži neku korekciju temperature i to sve kod vozača proizvodi veliki stres i neprijatnost. Sami ventilacioni izvodi izbacuju dobru količinu vazduha i kada namestite da greje morate da sačekate dosta vremena da bi skapirao šta ste mu zadali i onda gubite strpljenje jer se smrzavate i dižete dalje temperaturu da bi se ogrejali, pa onda počne da previše greje pa onda smanjite i onda mu treba vremena da skapira i to smanjenje pa mahinalno smanjujete dalje i onda se smrznete. Zaista neverovatno koliko je loš klimatizacioni sistem, ubedljivo najgore izveden deo na ovom automobilu, a u konkurenciji je da bude najgori od većine vozila sa testiranja. Nema duvanja na noge putnika pozadi.

Ventilacioni otvori su klasično koncipirani, svaki ima svoj poseban deo za zatvaranje.

Multimedija

Kontrole multimedijalnog uređaja su vrlo jednostavno koncipirane, sami tasteri su takođe pomalo neergonomski. Zvuk je dovoljno dubok za i glasnije slušanje. Ono što je interesantno je da kada pojačavate radio, on praktično vrši korekciju ekvilizacije pa od tihog i tankog zvuka pojačavanjem prvo dodajete baseve na sve to, pa onda se dižu srednji i onda sve zajedno se pojačava. Očigledno je da je Nissan Micra iz ovog skromnog uređaja sa vrlo sofisticiranim podešavanjima uspela da dobije vrlo kvalitetan multimedijalni uređaj koji će proizvoditi vrlo prijatan zvuk u vozilu. Prijem radio stanica je dosta dobar. Definitivno ćete dosta slušati muziku u Nissan Micra pošto je audio sistem dosta dobar za ovaj segment vozila.

Prostor za odlaganje

Ispred menjača mogu stati dve limenke, a ne flašice jer nema visine. Takođe, vrlo su plitke tako da iste mogu lako da iskoče i podlete pod papučice vozaču što je vrlo opasno.

Ispred suvozača postoji gornja otvarajuća pregrada netapacirana i dobrog prostora. Ispod nje se nalazi otvorena pregrada gde se ujedno povezuju i USB i AUX audio izvori, gde ne možete držati telefon jer je vrlo plitka i klizava je plastika, više je za neke olovke i sitnice. Vrlo je bučna kada se otvara.

Donja pregrada je vrlo male visine i veće dubine, a kao takva je vrlo nepraktična.

Pored menjača ima prostora za ostavljanje olovaka

Prostor za jedu flašicu koja će dobro stajati na svom mestu, za klupu pozadi.

Časopise i papire možete staviti na zadnji deo prednjih sedišta.

U prednja vrata možete staviti flašicu i poneku sitnicu.

U zadnjim vratima nema prostora za ostavljanje.

Gepek

Otvaranje je klasično, nema elektrotastera. Sama vrata se ne otvaraju dovoljno visoko pa će osobe od 175cm jedino moći da normalno koriste gepek a da ne zapinju glavom. Kada su vrata gepeka otvorena prave dobar zaklon od kiše. Samo otvaranje gepeka je nešto sporije nego što je to praktično.

Utovarni prag je dosta visok i deo praga nije presvučen plastikom tako da će se grebati što je loš detalj.

Gepek je dosta prostran za ovaj segment vozila. Visina gepeka je relativno pristojna, a ispod poda gepeka se nalazi rezervni točak lepo upakovan i moguće je ugraditi i plin u ovo vozilo. Sedišta se mogu oboriti u odnosu 60/40. Svetlo u gepeku se nalazi desno.

Kada se obore oba sedišta dobija se dobra unutrašnja zapremina. Sedišta nisu u istom nivou kao i gepek, ali su skoro ravna kada se preklope tako da su praktična.

Kvalitet materijala u gepeku je relativno dobar, sve deluje završeno.

Specifikacija

Accenta Look oprema:

  • 4 zvučnika
  • ABS
  • Aluminijumske felne
  • Aluminijumske felne 15"
  • Audio interfejs
  • Automatska klima
  • Bluetooth priprema za telefon
  • Bord kompjuter
  • Bočni vazdušni jastuk napred
  • CD radio prijemnik
  • Centralno otključavanje/zaključavanje
  • Daljinsko otključavanje/zaključavanje
  • Deljiva zadnja klupa 60/40
  • Držači čaše/flaše napred
  • ESP
  • Električni podizači prednjih stakala
  • Električno pomeranje retrovizora
  • Filter polena i prašine
  • Halogeni farovi
  • Imobilajzer
  • Kontrolni tasteri na volanu
  • Kožni volan
  • Naslon za ruku napred
  • Osvetljenje gepeka
  • Podešavanje vozačevog sedišta po visini
  • Prednja svetla za maglu
  • Retrovizori u boji vozila
  • Ručice u boji vozila
  • Senzor za kišu
  • Senzor za svetla
  • Servo volan
  • Tempomat
  • Tonirana stakla
  • USB interfejs
  • Upravljač podesiv po visini
  • Vazdušni jastuk za suvozača
  • Vazdušni jastuk za vozača
  • Zadnja LED svetla
  • Zadnji krovni spojler
  • Zavesasti vazdušni jastuk za glavu

Vožnja

Performanse

Ubrzanje do 100km/h nije 13.7 sekundi kako fabrika deklariše, već dosta boljih 11.37 sekundi. Kočenje je sigurno, ali je zaustavni put 6 metara duži od idealnog. Buka u vozilu do 80km/h je dosta niska, a onda motor počinje da se muči i buka naglo skače da bi već na 120km/h prešla u vrlo visoku buku koja nije prijatna za putovanja. U gradskim uslovima i kada motor radi do 2000 obrtaja buka je izuzetno niska, automobil deluje gotovo nečujno. Potrošnja u gradu neće biti visoka, do 6.5 litara uz umerenu vožnju. Pri konstantnoj brzini od 80km/h potrošnja je oko 4 litre što ga čini odličnim štedišom na magistralnim pravcima. Već na 120km/h pored povišene buke ide i drastično veća potrošnja od 7.6 litara sa klimom na 100km.

Ubrzanje / kočenje vreme
Ubrzanje / kočenje distanca
Buka vozila
Potrošnja goriva u realnim uslovima
Potrošnja goriva pri konstantnim brzinama
Po gradu

Nissan Micra je optimizovan maksimalno za gradske uslove. Vozač trpi minimalno opterećenje tokom vožnje u gradu, papučice su mekane i menjač precizan i lagan. Motor i sa minimalnih obrtaja ne proizvodi buku ili vibracije, a obzirom da je vrlo elastičan motor zapravo od vas ne traži čestu promenu brzina. Ukoliko vozite automobil na niskim obrtajima automobil će biti vrlo tih i uz laganu kvalitetnu muziku zaista možete vrlo lepo uživati u vožnji čak i gradskim gužvama. Automobil vrlo brzo navlači do 2000 obrtaja, pa vam traži da prebacite u sledeću brzinu. Prelazak preko neravnina dobro upija, a automobil deluje neverovatno kompaktno, kao da je izliven iz jednog dela što mu daje na luksuzu i kvalitetu, barem što se tiče subjektivnog utiska za volanom. Dakle, ni jedan detalj na vozilu ne deluje rasklimatano, već sve deluje neverovatno kompaktno. Agregat potpuno linearno vuče od najnižih do najviših obrtaja, što putnicima pruža izuzetnu udobnost. Motor se vrti do čak 7000 obrtaja, pa ćete moći drugom brzinom do čak 110km/h da izvučete bez problema. Zvuk motora deluje vrlo moćno i pomalo sportski, što je za ovako malu kubikažu zaista remek delo što se tiče zvuka i performansi agregata. Izuzetno je praktičan za parkiranje po gradu, a obzirom da može da preveze 4 dvometraša predstavlja pravi mali gradski dragulj. Primetno je jedino da kada prelazite preko vode buka koju proizvodi kada udara od vrata i blatobrane dosta velika, pa automobil deluje šupljikavo, inače je zvučna izolacija dosta dobro rešena.

Po putu

Iako mu nije osnovna namena da se vozi po otvorenom putu, njegovo vešanje koje je relativno udobno će dozvoliti da se uputite i na srednje relacije ukoliko vam ne bude smetala buka motora koja već preko 80km/h počinje naglo da skače. Automobil je dosta stabilan i na brzinama do 100km/h. Motor do 3000 obrtaja ne proizvodi puno buke, ali preko toga se drastično povećava buka vozila. Medjuubrzanja traže spuštanje u niži stepen, a preko brzine od 100km/h vrlo sporo ubrzava. Nagla promena pravca na većim brzinama mu nije jača strana, jer je vešanje namešteno da bude udobno. Automobil dosta dobro drži pravac, traži zaista minimalnu korekciju, bez obzira i na kolotrage na putu. Na magistralnim putevima će tražiti da ga spustite u niži stepen prenosa, ali opet ubrzanje neće biti značajno. Iako je mali automobil, odlično nulira sve sile koje deluju na putnike tako da je vožnja generalno prijatna. Možete vrlo agresivno voziti i automobil će biti relativno stabilan i siguran. Osećaj brzine je dosta izražen, pa i na 80km/h deluje dosta brže. Vozač ne doživljava stres kada vozi, već sve deluje potpuno mirno.

Specifikacija
  • Gorivo: Benzin
  • Zapremina: 1198 ccm
  • Vrsta: Redni, 3 cilindra / 12 ventila
  • Snaga: 80ks/59KW @ 6000 obrtaja
  • Obrtni moment: 110Nm @ 4000 obrtaja
  • Kompresija: 10.7:1
  • Pogon: Prednji točkovi
  • Vrsta menjača: Manuelni
  • Stepeni prenosa: 5 brzinaPotrošnja (put,miks,grad) : 4.3/5.0/6.1 lit.
  • Emislija CO2: 115 gr/km
  • Izduvni gasovi: EURO5
  • Maksimalna brzina: 170 km/h
  • Ubrzanje 0-100km/h: 13.7 sekundi
  • Prečnik zaokreta: 9.3m

Troškovi

Cena 11.950

Testirani model košta 11.950€, dok osnovna verzija staje 10.750€ sa istom motorizacijom i nižim paketom opreme.

moto.rs
 
KOMENTARI POSETILACA
- kliknite na ime osobe da odgovorite na njegov komentar
- postavite tekstualne komentare, dok će linkovi biti isto kao tekst
- nemojte koristiti pogrdne reči ili napadati druge